2011年10月3日星期一

2012 The Perth Mint Bullion

今年會買隻笑翠和隻鴨咀獸...
今年重頭戲就是"龍"年記念幣



2012 Lunar Series II Gemstone Year of Dragon 1kg Silver Coin



14 則留言:

ket 說...

您好 honson,
唔知您會唔會入鴨咀獸? 如您買時,可以通知下,小弟都覺得幾靚!謝

諾克 說...

師兄,你會入幾多銀幣? 唔知大量訂購有沒有優惠呢

諾克 說...

我想問下你放在右邊的工具欄有即時的金銀報價, 這個金銀即時報價欄係邊度搵度架?

honson 說...

@ket
如我訂的話,到時通知你

ket 說...

thanks honson ^^

Yan 說...

鴨咀獸 good!

Honson, please tell me too. Thanks!

小C9 說...

今朝成朝都上唔到perth mint 個site, 而家已經賣哂(dragon set) la, 唉~

honson 說...

@小C9
我零晨就已經入去睇,睇到1點幾,頂唔順先訓覺,

honson 說...

我訂左散裝紅龍和金龍...

honson 說...

原來鴨咀獸係 鉑金 版.....:0

ket 說...

鴨咀獸係 鉑金 版................. Oh....

Yan 說...

鉑金版! OMG...

諾克 說...

你條honson 玩野啊, 删我帖, 真係睇你成世做 [小]甲蟲, 正無能用

諾克 說...

你乾脆禁我留言, 我以後都唔會煩你.
扮到好似好清高. 駛唔駛將是非對錯擺到咁對立啊