2011年10月19日星期三

Silver Pullback Is A Gift - Mike Maloney




http://goldsilver.com/

10 則留言:

TAXI-DRIVER 說...

If touch US$30.00 then I BUY again .. :)

honson 說...

@TAXI-DRIVER兄,
今次諗住買咩款式?
Coins or Bar?

Yan 說...

Last night, it dropped to 30.5.

If it falls below 30 then I buy again!

TAXI-DRIVER 說...

To : Honson
我鐘意長城銀條多d ( 如果佢有貨 ) , coins 我只係貪得意, 每樣買小小 ~~ :)

TAXI-DRIVER 說...

US$30.00 ~~Good !
Let's Keep Stacking ~~:)

honson 說...

大家呢幾日要睇緊的啦....
把握時機.....
go go go

Yan 說...

Any price alert service provided?
Even better if it can reach by SMS.

旺旺 說...

其實30。5同30元差幾遠,31。5同30又差幾遠呢?除非買好多吧
唔明

TAXI-DRIVER 說...

To : 旺旺
"個人意見" -- 如果個市向緊下 or 牛皮 ,我通常係一格一格咁入 ( 白銀大約 US$3.00 為一 格), 因為我唔知邊個係…... : )

TAXI-DRIVER 說...

To : 旺旺
"個人意見" -- 如果個市向緊下 or 牛皮 ,我通常係一格一格咁入 ( 白銀大約 US$3.00 為一 格), 因為我唔知邊個係底…... : )