2012年1月7日星期六

PP2010-2011年集

早前訂下的PP年集...,遲了一個月有多,今天收到了...


10 則留言:

Yan 說...

弓起 Honson
手錶係男人第一/唯一 accessories.

PP有什麼吸引閣下的地方,可分享吓嗎?

Charen 說...

睇過PP的製作過程就知佢幾吸引

Charen 說...

Honson你想買邊款?

honson 說...

@Yan兄

其實PP都係 被佢個名氣吸引去買咋...
係買錶過程中,點都要整返隻,睇睇有呢咁精彩,
哈哈

@Charen兄

PP三針已經有,如你問我有邊款相買...

佢隻三問錶啦,

PS:
我自已近年鐘情德國錶,如
Glashütte Original,alange-soehne

個人最欣嘗和專敬的是近代獨立製錶師Philippe Dufour的作品,早年有幸在星架坡一個鐘錶聚會上,跟Dufour閒談幾句,當你看過Dufour對時計的熱誠和執著,任何大品牌都不外如是....
正如Dufour的作品"Simplicity"一樣
時計不用複雜,簡約就是美

NCY 說...

Hi Honson,

真巧合,今早看到你很早期有一張相是
Apple的股票,股票下有張Philippe Dufour
的紙,之後上綱找了些資料看...。
請問可分享一下你的錶在那𥚃買、幾錢及錶相嗎?
謝謝!

Gordon 說...

有眼光!隻pp三問是我的DREAM WATCH,依家市價係咪要百五萬呢?

honson 說...

Gordon兄
唔好意思,剛剛回港,
三問在機械錶中...它不是最複雜,但就是最有互動的功能...哈哈
關於呢隻PP 5078P的售價,大約是
$475,000.00 美元
約三百七十萬港紙,,,


@NYC兄
關於Philippe Dufour時計,都是用eamil跟Dufour聯絡,

早年的售價為
Simplicity 37 mm, white gold : CHF. 50'000.00

現在最新價就要問下先知,
一般訂購Dufour的時計,在2000年時,
就點都要等5年...

Gordon 說...

honson兄,
嘻嘻,我講果隻三問款式,係PP 3979,應該百五~百八萬內啫。如果有一日,黄金白銀回复本位,咁我就有机了,嘩哈哈,今晚發個好夢先。

NCY 說...

原來錶是可以這樣買的!

http://mywatches.free.fr/dufour.html

honson 說...

NYC
跟獨立製錶師購買他的作品,過程先係樂趣,

並非你行入表鋪跟sale買錶的流程,

我自己亦層有跟德國制錶師訂表的經驗,
真係感覺得好,訂貨都要9個月,
跟製表師的交流,
過程真係好享受,