2012年3月1日星期四

今日入貨

見昨晚伯佬講野,金銀價大跳崖,

13 則留言:

chihou 說...

真快手

旺旺 說...

恭喜honson.又買到平貨. 時間跌得幾好。又到出糧日了

honson 說...

旺旺,
大家咁話^_^

Gordon 說...

honson兄,

嘩,你d資金留入真係勁,掃金多過我吃飯,今日又一兩加二安士鳥...

更難得是honson兄仍非常謙謙有禮,真君子是也。

honson 說...

Gordon兄太過言重啦

小弟自小不材.讀書不成.

出來社會做事.對別人專重,謙虛.小弟覺得是應該的.

三人行中,必有我師...

Gordon兄亦是君子是也 ^-^

Yan 說...

有財有空有眼光 - 智者之所為也

Master NLP 說...

honson,恭喜恭喜!有眼光有膽色,唔洗咁謙啦!

小C9 說...

honson,
congratulations!

有財有空有眼光 - 智者之所為也>> agreed!

honson 說...

大家太客氣 ...

makey 說...

honson兄,我就運氣差過你,早你一日買了一兩,跟住就跌價,賬面計而家買貴咗六百蚊。我係第一次買金,唔好話我知我已經食水尾無得再升呀......

honson 說...

@makey兄,
先問自己為何要買金銀?
我經常講,要用閒錢買,新人請多了解現今紙幣的問題。
在我blog亦有很多這些知識,

makey 說...

那是為了保值啦!度度都印銀紙泵水,緊係想用黃金保存好自己的財富。雖然知道要放長線,但一入場就碰到這樣的跌價,總覺得不值吧。

師兄的blog很多有用資料,我正邊睇邊學。

honson 說...

回makey兄
當你手上沒有貨的時候,咩價都要買左先啦,
如你能夠定時定額買入,
咁就不用擔心價格上落啦,

其實當makey兄了解多些黃金的內在價值,

黃金在價格和價值分別之後,

你就不用擔心這少少價格上的分別