2012年3月8日星期四

加倉

今次買2粒半兩.....:)



11 則留言:

嘉芙蓮 說...

因為走難時方便找續?

honson 說...

嘉芙蓮
我自己都幾鐘意半兩庄
同埋將來可以少少咁放

走難我都走唔夠氣力啦...:)

TAXI-DRIVER 說...

they are getting famous... :)

http://www.youtube.com/watch?v=BAtmY1raf5I&feature=plcp&context=C47e1409VDvjVQa1PpcFM2aTeFR4D4T6FftwWCQ2ta_HZiQUyGMd4%3D

Yan 說...

Honson
半兩好似靚過一兩
半兩x2 貴過一兩多少?
點解唔 買一兩庄?

honson 說...

Yan兄,
見上次已買一両庄,今次買返半両,

DC 說...

回 TAXI-DRIVER,

"they are getting famous" you mean "Buy Gold" or "Lee Cheong"? : )

旺旺 說...

利昌的金。係咪都要計火耗?計多少?賣番俾佢係咪唔計的?
我剩係買過金幣。大鄉里 : )

honson 說...

回旺旺.
所有金鋪買賣都有火耗...唔係邊有飯開

以9999金粒一兩來算,

現在這一刻,你放返比佢大約是照牌價扣HK150啦,

如你去周XX個差價重大

以一兩金粒算,
你可以去問下周xx的賣價,比較下利昌,就知道差幾多

TAXI-DRIVER 說...

回 DC
Both.. :)

TAXI-DRIVER 說...

話時話, 我都未買過半両.. 有時 ANA 無貨, 我就試買過半安...就幾我好架,我會覺得自己d金幣多左個咁架..(其實重量無變到)...哈哈

honson 說...

反正都是用重量算....
呢都無所謂