2012年4月15日星期日

德國白酒...Riesling

Riesling白酒,好多年前飲過...好懷念.
剛好早前工作需要,跟一間代理Riesling白酒的公司工作,
順理成張就買了今次這兩支Riesling回來一試,當然要雪到冰凍啦

第一支$155,好香桃味,甜度剛好...我鐘意,當飲氣酒咁飲,會再入貨



第二支@180,味帶一點點微酸,好醒神,對於不大喜歡甜味的,可能會岩,但我都喜歡,



剛剛買多兩支
2007 Auslese $250
Jean buscher $200




http://www.schmidtvinothek.com/

11 則留言:

Yan 說...

Address: Shop A1, Ground Floor, Riviera Mansion, 2A Hoi Wan Street, Quarry Bay, Hong Kong
Tel: (852) 2327 9818
Business Hours: Every day, 11:00am – 7:00pm

佢地應該俾兩支你番去飲
有feel之後影啲相先加多啲feel 嘛

honson 說...

飲大左,影出來鬆,肉,蒙,震,到時無錢收呀

剛剛買了2支,轉頭補返張相

Yan 說...

佢有無wine tasting?
或試啱先致買?

honson 說...

應該有得試,但我失留意
我都係亂咁買返來試下,
當然講下少少要求,佢地就同我發版,自己友信佢啦.^_^

小C9 說...

等我下次同HB去買返2枝試吓先:-)

honson 說...

@小C9

有咩要求,同Kelvin和Joe,提出就得!

小C9 說...

HONSON,
OK, 收到. 謝謝:-)

ket 說...

唔洗忽、但唔該快呀! :D

Yan 說...

岩我
我對酒無認識
總之易入口,清甜就得
德國白酒, 冧起就想飲
冰凍嗰隻!

嘉芙蓮 說...

i love 德國白酒!

honson 說...

有空可去一看,話晒專做德国白酒的鋪頭唔多;