2013年4月9日星期二

2010 年袋鼠金銀套

終於可配成一套...



10 則留言:

猛虎勇士 說...

2010 圖案真不錯!

Unknown 說...

金銀幣放埋一齊真係好好睇, 我都有2013既一安銀貓同半安金貓, 放埋一齊睇不知幾開心.

honson 說...

係呀....這樣組合,平過買中幣的金銀套,

況且.銀是高浮雕..

honson 說...

熊貓金最唔好就係用軟膠套...影相 真係唔掂

Unknown 說...

無去到咁仔細呀, 最緊要睇到覺得開心咪得囉哈哈哈.

Samuel 說...

Honson兄,

High Relief 2010幾錢啊,我很喜歡這款搏擊,一直找不到合適價格的貨源。多謝!

Samuel

honson 說...

Samuel

我是在ebay 買入.大約HK1000

honson 說...

無錯....自己開心最重要..

Samuel 說...

多謝Honson兄解答。

eBay良莠不齊,我都不知道哪些是可以信任的賣家,將來還請Honson兄指點一二。多謝!

Samuel

honson 說...

Samuel 兄 客氣啦

我亦是戰戰兢兢去 bid 搏佢一搏 哈哈