2020年2月24日星期一

金價7年高位

見近期高位,放貨



13 則留言:

Gordon 說...

正!睇勢大陸係2020仲有排印,不久之後必有一輪反覆升降浪

Unknown 說...

求教: 請問賀利士金條邊到回收價好D?我在金城買咗,但佢既買賣差價竟然$20000/kg!! Thanks!!!🙏🙏😊

Unknown 說...

求教: 請問賀利士金條邊到回收價好D?我在金城買咗,但佢既買賣差價竟然$20000/kg!! Thanks!!!🙏🙏😊

honson 說...

現在黃金買賣差價是大左好多,利昌都一樣,

你可去利昌問下價

Unknown 說...

其實唔到XX冧樓都唔應該放黃金白銀😏😏😏

Larry Milano's Den 說...

痕身吾單止買賣差價大左,網上個收購價同真係既回收價再差成五六百蚊。

Larry Milano's Den 說...

阿爺近排發窮惡,小心未到 USD4000/安士 就充公大家既甘油條。

Lisa 說...

傻的嗎 ?
亞爺大把實金.......

Lisa 說...

發窮惡的是美國............

Larry Milano's Den 說...

Lisa 姐吾係吾知成班大陸富豪既家產俾阿爺共曬嘛?

Lisa 說...

唔好用連登思維諗野.....
某D富豪掘曬國家錢財, 轉去外國投資, 淘空國家, 所以先要對付佢地, 而平民百姓, 國家是不會搞你的....

Larry Milano's Den 說...

一,小弟從來吾去連登。二,我話阿爺發窮惡,現在你幫我講埋原因 (貪官『淘空國家』),睇黎 Liza 姐都應該認同我既講法掛。

Lisa 說...

唔認同....淘空國家富豪應受到懲罰同阿爺收金是兩回事.........