2012年1月18日星期三

銀幣分享

終於可以有時間,補影返的相..

今次是

PM 2010 彩虎 1oz

PM 2012 彩龍 5oz

星加坡 2012 龍年 1 oz 銀章






20 則留言:

Charen 說...

爽報-利世民講金報導也不是沒有道理,
小弟覺得 超通時期 持金銀可保命,
但紀念幣是有溢價,商品屬性較大,
超通時不能發輝作用,
想套現買其他資產都幾難,
除非低過溢價出售,
難保出現兵荒馬亂時期,
所以不適合買太多,
(普通無溢價的金銀幣除外)

Charen 說...

~>想套現買其他資產都幾難
我特別想講這句的用意,
如果到時有平樓、平股票賣,
而你持有的是溢價較高的金銀"商品"
(e.g.紀念幣、古錢、袁大頭、貓銀、金銀首飾)
由於很難找買家 肯以比市場的金銀價 更高的價錢出售->難以套現換樓或好似白銀文講到的走難"用途"

小弟今次貼文目的只在討論->
兵荒馬亂時期應持有那種類別的金銀

honson 說...

Charen兄

小弟這些購買金銀或記念幣的資金,已經預左放在倉低架啦...^-^

Charen 說...

我都有好多在倉低,
但每次想到總有一天好似satan wong咁,
儲到可以買入有現金流的資產/物業就發現紀念幣仍有很多不足之處

honson 說...

正如joe兄講.兵荒馬亂,揸咩都無用..

有糧食就最有用....

金銀只小弟佔流動資金20%.相信能應附得來

小弟的自住樓房,已不用供款...

遲下樓,股有平貨,相信亦能可以買到的的

Charen 說...

80% cash?
你對港元咁有信心?

honson 說...

點會無信心呀....


我地呢的蟻民,有咩好驚,要驚都未輪到我啦..

當然80%cash都有外幣成份..

honson 說...

Charen兄


正如我作天轉載了鄺民彬一文

知死才會生,知輸才會贏

http://honsonyip.blogspot.com/2012/01/blog-post_17.html

旺旺 說...

Honson,
你影的銀幣好靚呀,
專業就是專業.
不過今次無被你張相吸引左要買,呵呵.

honson 說...

旺旺
我呢的三腳貓...呃兩餐咋,

一陣sent張setting比個你睇..

真係笑死人

Yan 說...

唔通又係用iPhone影嘅?

honson 說...

@Yan

咁又唔係用愛風....係用D機影...哈哈

Yan 說...

我比較喜歡彩龍嗰張
正背面好清晰
女皇好立體
髮絲好出

honson 說...

彩龍係5 oz,大咁多,圖案自然係清晰

但星架坡龍..都唔差

你試試原大睇張相就易比較

Charen 說...

好專業! 我都想知個setting係點

honson 說...

旺旺, Charen

我影銀幣的setting...:)

http://honson.concordtech.com.hk/pic/setting_2.jpg

Charen 說...

我都想影到第3張的效果
效果好真實,
唔似Perth mint d相咁假

p.s.我買左一套1997年英國駐港部隊三軍總司令發行的紀念金幣 :)

Charen 說...

有原裝盒和證書, 一套共有3個金幣:分別為皇家海軍、皇家陸軍、皇家空軍3個
此外還有銀幣和白金幣賣, 不過無買到...

honson 說...

997年英國駐港部隊三軍總司令發行的紀念金幣...


恭喜呀...

Satan_Wong 說...

@@估唔到有人提到我.......