2012年1月11日星期三

Minute repeater

Gordon 兄
搵左幾款repeater比你欣賞....
等我地一齊開心下先..卡卡卡

誰輕輕叫喚我ˉ喚醒心中愛火
幸運只因有著你ˉ不再流浪與蹉跎
來深深抱緊我ˉ讓痴心加上鎖
落寞歡欣聽著妳.............

Philippe Dufour Répétition minutes Grande et Petite sonnerie wristwatch



Ref. 5016R minute repeater, perpetual and tourbillon





Ref. 3979J minute repeater



5078P minute repeater



Jaeger LeCoultre Titanium Master Minute Repeater



Audemars Piguet Tourbillon Minute Repeater Chronograph

3 則留言:

匿名 說...

嘩,正到暈!!
THANKS

GORDON

honson 說...

阿彌陀佛.....

有左youtube,咁方便,就聽到晒它們對你的喚呼,

哈哈哈

Gordon 說...

Sorry,我係咪太貪心呢?我想一得二,睇utube都唔夠喉,直頭想剪D叮叮声出來,做ringtone,或者鬧鐘声,整隻彷三問錶係部手机,頂住癮先,哈哈。