2012年2月25日星期六

龍 捲風....收藏品有價!

今日Yan兄sent比小弟的一編關於龍年的收藏品報導,


8 則留言:

Yan 說...

原來Honson都係中產報讀者
遠離毒果, 正路!

honson 說...

Yan兄
我都係跟你學習學習

小C9 說...

今年D龍票真係貴, 仲要升得好快. 連帶2000 同1998個D都升到癲!

honson 說...

小C9

我估你手上都有唔少好野....:)

小C9 說...

HONSON,
我果D小兒科黎GA JA. 完吓我D童年夢;-) 一定唔及你果D :-)

honson 說...

我一張郵票都無.....哈哈哈

小C9 說...

你有好多靚表喎.果D仲值錢LA ;-)

小C9 說...

typo, 係錶, 唔係表:-P