2012年3月22日星期四

熊貓入手鳥

小熊貓

大熊貓


上面兩隻貓只能在海浪公園遠觀.下面這些貓可以帶返屋企收藏
銀貓

17 則留言:

Chic Wong 說...

一入就六十隻,真多。

honson 說...

原版原封.將來放貨可以直接的,唔洗在網上一隻隻咁Bid

保真方面又好的

Samuel 說...

Hi Honson,

香港已經有賣了麽?多少錢一版?Thanks!

honson 說...

Hi Samuel
這是10年貓呀,不是12年的^_^

Samuel 說...

Oh, 沒仔細看圖就想當然了。

10年現在每版多少錢?這個應該不是香港大洋的貨,從大陸直接買?

honson 說...

大洋無一版原封囉...我是托朋友在大陸買的,

今次呢版價大約為HK400蚊一隻,

買版貨要睇行情上落,時平時貴..

大洋2010年單隻賣HK$510蚊

Samuel 說...

HKD390-400這個價位差不多。

想請教一下大陸熊貓怎麽帶回本港呢?海關又規定不能帶那麽多,委託快遞又怕丟貨。

honson 說...
此留言已被作者移除。
honson 說...

我係自己上去羅架....就咁帶反來,

如過關比佢捉到..咁就唔知會點...卡卡

不過我經常都係咁帶反來..相信唔過份都有可以過關...:)

猛虎勇士 說...

過關背郎唔使照x-ray機咩??
直行直過??

honson 說...

我直行直過架

猛虎勇士 說...

我都試過背郎唔照x-ray機,直行直過,俾條貌似關員既人叫住,要我照x-ray,不過呢次我冇買貨.

honson 說...

咁你就唔好試啦...卡卡

翊明 說...

冇辦法,國內5安士銀貓量太少,而且都系留畀啲熟客。成版一安士咁買化算啲。

咁樣一版原裝大過頭,如果系入落膠罐嘅話可能會好攞啲。

honson 說...

所以原版1安士在香港會吃香的,

五安一版都見過

Yan 說...

乜大紅貓識游水架
係邊到影呢?

honson 說...

大熊是在海浪公園影...話說那次是入去做野..當然係封左個館影相...大熊相信是開心得濟...走左落個水池到..咁就影左呢鏡相...好難得架....