2016年3月15日星期二

白銀更勝黃金

金手指 

上星期二,孫柏文解釋過喺負利率世界下,全球大媽、師奶同太太們,都會一個又一個將自己放喺銀行戶口嘅錢提出,再將現鈔放入保險箱。
對個阿太來講,落銀行保險箱攞已存嘅現鈔,同去窗口喺戶口攞功能上冇分別。不過對間銀行來講,就等於擠提。擠提,對成個銀行系統係not so good。咁對銀行系統有威脅,啲央行就要做事。
為見招拆招,迫你放番啲錢入戶口,所以瑞典央行話五年內廢現鈔、德國執政聯盟高層聯同歐央行官員話要廢除500歐元紙鈔、前花旗國財長話要廢除100美元紙鈔、瑞士就話要廢1,000瑞郎。大家唔好諗住唔關我哋事,上周《蘋果日報》都有財經新聞界重量級記者周家誠先生,喺佢篇題為「千元大鈔應該消失」嘅文話:「千元大鈔即將迎來40歲生日,在支付工具繁多的今天,或是時候考慮退休。」
冇錯,周家誠先生唔似外國嗰啲,唔係諗住為迫你返入銀行系統被人㩒住劏,所以叫取消千元大鈔。應該純粹香港填鴨式教育下「外國咁做,我哋也應咁做」心態去寫。不過,我深信最大問題係周家誠先生呢種政策制定嘅心態,就係香港特區政府中班「精英」AO嘅心態。好彩就有曾俊華幫你頂住佢哋先,過多幾年佢退埋休,就連我哋都會落實。
當啲阿太們連現鈔都唔敢囤積,就要開始諗一啲嘢,既能保值,又可擺銀行,流通量又夠,最後仲要可繞過外滙管制,非貴金屬莫屬,仲唔係黃金?去到呢到,你可能會問:「不過你條題明明話白銀勝黃金!」
冇錯,黃金喺呢個恐現鈔作廢嘅氣氛下會長升長有。不過,我個讀者群係一班冇乜資產、得條難命嘅人,即要靠每月收入、平均入市法咁買。白銀一向都係唔係點郁,要被黃金遠遠拋離後忽然最尾牛市三期,火箭式咁追。平均入市法買白銀,真係最賺,所以一定係白銀勝黃金!

孫柏文
獨立股評人

1 則留言:

Larry Milano's Den 說...

孫生不如連個筆名都改埋做「銀手指」啦。