2016年3月8日星期二

金手指:一注續買白銀


金手指 - 孫柏文 2016年3月8日  


 

■白銀同黃金,兩者都係神賜給世人嘅貨幣。幾千年來嘅購買力,都係穩定、可信。 資料圖片 


上周二,孫柏文應承過今周向所有白銀戰隊成員講我對白銀睇法。原因係啱啱嘅星期日,就係我叫大家「一注獨贏買白銀」十年到期日。如你買咗實貨白銀,係白銀戰隊成員,你應會問是否繼續揸住。 



首先當年我叫大家買白銀一個好主要原因,因白銀同黃金都係神賜給世人嘅貨幣,幾千年來嘅購買力都穩定可信,而人類歷史以來,所有人造貨幣最終都係零。 

2016年所有貨幣都已進入瘋狂狀態。2009年各大央行將貨幣利息踢到落零厘,已係史無前例。除咗零息,仲有常見嘅印銀紙,即啲學者跟住啲央行叫嘅「量寬」。 

兩者雖然令白銀喺2011年升到每盎斯50美元,不過之後全球因繼續過份投資,令商品價格反而通縮。個步驟就係零息令好多只要攞番本嘅投資都有人做,所以繼續有人全球咁起鬼城。甚至原材料(例如銅)可做抵押品,借幾次錢,所以令好多地方大開特開新礦、新油田。 

原來最終需求係人為谷出來,當價一冧,就無自然需求接。啲礦公司個個都借咗好多錢,要還息時,低賤嘅價錢都要繼續生產,令商品跌凸。問題去到呢個位,央行技窮,歐央行、日本相繼出負利率。 

如20世紀最害世人嘅係馬克思,咁21世紀最害人嘅必定係凱恩斯。負利率就如向儲錢嘅人收稅。我問啲忠實fans中實力最雄厚的師奶們:「如銀行存錢要收息咁點?」佢哋異口同聲:「咪提款擺保險箱!」對師奶來講,去銀行櫃枱同去銀行保險箱攞錢功能一樣,但對銀行來講就係擠提!所以世界各地都有聲音話要禁紙幣,迫你擺番啲錢喺佢哋能抽稅嘅戶口中。佢哋輕則學大陸用盡方法令你冇得攞走,甚至會宣佈喺某日前要存款,之後某面額嘅鈔票同日本軍票一樣,作廢。 

到時世人唔想被抽稅,又唔想手頭上隨時攞得走嘅流動資產作廢,就要搵地方躲藏。係乜?咪就係黃金同白銀囉!咁點解白銀好過黃金?下周繼續。 

孫柏文 

http://facebook.com/shuen 
本欄逢周二刊出   
孫柏文 

3 則留言:

Larry Milano's Den 說...

孫生係咪有病?點解瘦左咁多?

Lisa 說...

減肥成功 !

Larry Milano's Den 說...

直頭吾認得