2016年3月22日星期二

點解揀特朗普

 有意思..哈哈

金手指:


■特朗普賣點只有一個,就係佢係建制摧毀者。 資料圖片


今日孫柏文同大家講嚇花旗國。今日要講嘅原因係因為當我同啲band1畢業、自視過高、因已變既得利益者產生嚴重罪咎感之左膠港女,傾起花旗國共和黨揀總統選舉候選人時,佢哋清一色都話:「美國人啲無知都好嚴重,特朗普呢

個種族、性別歧視主義者,居然可以領先。真係唔可以接受。」

我先撇除呢班港女覺得民主選舉結果唔可以接受呢件事,再唔講佢哋見到我話:「來抱抱」同見到一個鬼仔話:「Give me a hug」嘅反應分別。佢哋實在對花旗國現狀太唔清楚,所以我要點醒嚇佢哋。

特朗普係有好多缺點,不過大家再列出來都係對特朗普啲支持者冇影響。唔係因為佢哋係文盲,而係特朗普賣點得一,就係佢係建制摧毀者。

每次我對住嗰啲港女講到呢到,佢哋就會進入港女「我唔聽」狀態。因佢哋深信,一個靠玩現有制度,仲要再婚時連希拉莉都係賓客嘅建制既得利益者,點會係建制摧毀者呢?

特朗普開始吸引啲支持者,源自被問到請希拉莉去婚禮單嘢。佢解釋:「希拉莉來到賀係因為我畀咗錢佢囉!」有如將呢位前國務卿等同佢婚禮請嘅樂隊一樣。

因 花旗國國民好多都覺得兩黨之間根本冇分別,都係被權貴控制,即係特朗普透過佢呢個答案,講畀選民知佢根本唔使參選,兩黨之間邊個贏,到最後都係佢呢啲人控 制。佢參選嘅原因係連佢都睇唔過眼,要替人民行道。佢就係嗰個建制中倒戈嘅超級英雄!建制中禍害最深、識嘢就知要摧毀嘅,一定係儲局為首嘅世界貨幣秩序。 喺今年咁多個花旗總統候選人當中,我深信真係明白貨幣政策嗰個,就係做地產嘅特朗普。佢舊年年中上CNBC被問時一句答:「現有嘅零息政策,受惠嘅只會係 我呢啲有財有勢嘅人,根本幫唔到平民百姓。儲局一定要推翻!」憑呢個答案,你明點解咁多人支持佢啦。

沒有留言: