2016年7月5日星期二

金手指:白銀英鎊和人民幣


金手指 - 孫柏文 2016年7月5日  

 

■英鎊落筆呢刻超超超值。 資料圖片 


上個禮拜,白銀、英鎊、人幣都非常大波動。英鎊跌到飛起,白銀升到甩轆,而人幣就多年新低。 

先講人幣。如你係個「聰明」人,機關算盡,呢五年來將自己香港層樓按咗,諗住H+1%去借錢,跟住攞番大陸做定期,每年賺幾個百分點嘅息差兼人幣

升值,咁要恭喜你,因你學到咩叫「屙凸」。喺大陸嘅錢,紙上幾富貴都好,攞唔返出來,都係死。而大陸銀行系統一日未能畀人感覺清曬壞賬,人幣續跌,滴水式酷刑。 

英鎊,落筆呢刻超超超值。英鎊最不明朗因素就係歐盟會開咩脫歐條件。之前歐盟講到要「殺一儆百」兼要歐盟各國繼續行統一路線,點知到今日傳來德國總理不但唔想懲罰英國(會兩敗俱傷),佢哋覺得歐盟再中央集權,會令歐盟散。所以傳來要換鷹派嘅歐盟主席Juncker。如歐盟鷹派末落,英國冇事,英鎊將大反彈。特別係對我早幾個禮拜唱淡,樓市就爆嘅加幣。今日每英鎊兌1.71加幣,應好快二對一。 

好多人問點解白銀升咁多,連黃金都拋離。首先,比2011年高位,如銀跌幅同金一樣,白銀應賣30蚊美金。落筆呢刻只係廿皮。再講,全球人民正醒覺,衝擊現有秩序,而最後碉堡必定係央行。啲央行行長們,喺印鈔聲下聽唔到人民坦克衝來嘅聲,會有排升。不過如你用孖展買白銀,現水平要諗平倉。 

沒有留言: