2012年3月17日星期六

最近收留左隻貓

呢隻叫 吉蒂貓.....唔係熊貓..... :)

瑞士PAMP出品,Proof coin ,




這是relief coin ,所以皇冠的和髮紋非常細致



  • Hello Kitty and Friends Heart Shaped Silver Coin
  • Description:
    Metal: Ag 999/1000
    Issuing Country: Niue Island
    Year Date: 2010
    Face Value: 10 Dollars
    Weight: 100 g
    Diameter: ca.64 x 54.2mm
    Quality: Proof
    Special Feature: Heart Shape Coin with color in relief and pink crystal stone insert
    Edge: plain
    Maximum mintage: 1.500 

16 則留言:

小C9 說...

嘩, HONSON, 去邊到搵到隻咁正既幣返黎? 比亞女見到不得了~

honson 說...

小C9

咁就要比阿女睇下啦....睇睇佢反應 :)

買呢隻貓係我老婆見到話要買....唔關我事...hahaha

Yan 說...

嘩, 唔怪知得
唔似Honson所為
原來阿嫂係貓迷
咁咪好
一次過滿足哂兩個人願望!
弓起!

PAMP仲有什麼出品?

小C9 說...

HONSON,
好, 我明天一早就叫佢睇睇先:-)

honson 說...
此留言已被作者移除。
小C9 說...

呢輪D金銀價同D NEWS 都好鬼死悶, 望吓D靚幣個人都開心D :-)

honson 說...

Yan

女人買野...不要問..只要信

唔係就死無全C....:)

honson 說...

無錯......

小C9 說...

WAKAKAKA......

Lisa 說...

我老公同你老婆一樣反應就好囉, 依家我買一次, 佢鬧一次 >.<

honson 說...

Lisa姐,
我明呀.....

Yan 說...

好似有十粒swa...ki 水晶噃
嗰三隻蒙古絕種野獸有兩粒都咁勁
依隻50歲貓有十粒咪升天! ...卡卡...

honson 說...

呢隻要post去吉蒂貓迷會,開價四千八

sosoc 說...

三哥, 我同事要訂呀!!!

honson 說...

得啦....收到

小C9 說...

嘩! 正呀! 你地好捨得~