2012年4月2日星期一

2011 5oz 熊貓

2011 年 5 oz 銀貓原封1版裝,

終於完成了原先訂下的收藏熊貓計劃...

11年5 oz 銀貓產量 2萬枚,為精鑄幣,

15 則留言:

猛虎勇士 說...

約幾錢一個??
大陸訂購??

honson 說...

大陸訂的.

5 oz 原封原板....唔係經常有....

價錢大約為3100-3200人仔一隻...

NCY 說...

Honson兄:
雖然非經常有,但也可否告知在那裏訂,
小弟上年單買了一隻也要四千多元!
感激、感激!

honson 說...

NCY兄

我也是找朋友幫忙訂購.如你真的想要的話.

我可幫忙購買..

如你是要版貨..就真係要找找

Chic Wong 說...

一版三隻架?

honson 說...

Chic Wong兄

原封 5 oz 一版 為3枚

原封 1 oz 一版 為30枚

Chic Wong 說...

多謝honson兄解答,小小新人一個,當唔起兄,哈哈。
睇你網得益不少,我剛剛才有人生第一個熊貓幣(2012),發現比其他幣都靚,諗緊如唔太貴可能買下之前既年份各一兩隻,想請教邊度會有貨同平的呢,好旺角除外,呢度已知,遲的去望下

honson 說...

@Chic Wong 兄,都係一句姐

如買散庄銀貓..我本身都是去旺角...

貨比三家..問岩價先出手

返大陸好煩.又車費又時間,

Chic Wong 說...

求問honson兄,如果貓盒爛左有無辦法買番同款盒?唉,第一日就跌左隻貓落地,裂左個邊邊

honson 說...

@Chic Wong兄

乜咁唔小心呀..試下去好旺角配啦....

匿名 說...

honson兄,

我對2011 5oz熊貓好有興趣, 如有其他師兄想找你代訂的話, 我都想搭單要一枚.

honson 說...

Mykafkasofa兄
請留联络電話到我email honsonyip@msn.com

翊明 說...

honson兄,好手筆。老實講小弟系深圳時,同系書城5F打躉嘅老世哦極都冇,只好作罷。

國寶大業咁就收工啦?Gold coin sets 冇考慮?

honson 說...

翊明兄

5 oz 銀貓溢價都唔低架..坐貨好一長時間, 少少地買來考下自己睇光就算啦

金貓都未有回收機制..等等先啦

honson 說...

@Mykafkasofa兄

手上已有一枚代訂 5 oz,