2013年2月9日星期六

今日入貨

 祝各位:
 金 銀 常 滿 , 身 體 健 康


是日金價US$1671

1671x7.8=13033

富仔$12970

部份是幫家人買的

之前講過我有個外甥,出來社會做事幾年,
每隔半年,我就會問佢有無閒錢 ,有就幫佢買的貨,
今次叫佢買隻1/4金幣仔..點知佢話買夠2隻啦....^--^
咁當然入一隻1/2就算


17 則留言:

Unknown 說...

Hi Honson,
問一下o個兩個金肚臍是利昌買的嗎?
我上月尾都係民生買左一個2010金貓同兩個銀貓^^
都想買特價銀貓,不過發覺好似太多銀好少金(我指是比例不是價值).所以冇買了.從投資角度想問金銀比例是簡單的1:10比較好嗎?
想以後出糧時繼續買金貓(2013金貓比代鼠和楓葉只貴百多元,但有發行上限),銀再買就只去boc買有套楓葉了.這個想法可以嗎?
Gil

Unknown 說...

跟Honson 同大家拜個早年先:

祝大家金銀滿屋,家庭幸福!

Gil

honson 說...


小弟祝Gil兄及各位身體健康,心想事成


金銀比例就因人而定 ..

穩陣派就幾時都係金主銀副....

Gil兄,你買得金貓,相信知道金貓回收是有時間值架啦,我就不多說,

如要買BOC有套silver maple,LPM都可以留意一下,價錢可能會重平的,


Unknown 說...

謝謝Honson意見.
其實吸收了你,Joe兄和Lisa的意見和一些文章,我想直到退体我會保持資本15-20%在貴金屬裏,除非到了牛三或道指和金價的比例到1:1啦.所以金貓回收問題沒有考慮太多(是真金就不怕囉).還有內地都在完善回收機制,將來會比現在好吧!
我都有在LPM買楓葉,不過是一筒筒的,謝謝提醒,買之前會格下價.
Gil

honson 說...

gil 兄

正路.......

大銀時代 說...

新年快樂。

honson 說...

大銀兄
新年進步^_^

honson 說...

肚臍仔是利昌半両庒

Unknown 說...

明白..thx^^

Lisa 說...

恭喜發財, 身體健康, 萬事勝意 !

ket 說...

恭喜大家都發財!

TAM 說...

恭禧發財!祝願所有金甲:身心康泰,萬事如事,財運亨通,大吉大利!

TAM 說...
此留言已被作者移除。
chapman 說...

honson兄,祝你蛇年,康盛富足,財源廣進,萭事如意

TAXI-DRIVER 說...

恭喜發財

Toki 說...

Honson,

Happy CNY !
Thanks for the interesting posts thru the year. :D
Toki

honson 說...

各位好友新年進步^-^