2014年10月25日星期六

新華社發署名文章指港富豪未對佔中表態

 Blog 友 在山兄 早前提出,地產商借機迫梁振英下台...今天,新華社發文指港富豪沒有就佔中表態....難道......真係有關係?


《新華社》發表英文署名文章,點名指多名香港富商,至今未對「佔中」表態。
其中,文章提到,長實主席李嘉誠上周只呼籲佔領者回家,但無清楚表明是否同意佔領者的訴求。
另外,恒地主席李兆基、九倉主席吳光正、以及郭鶴年至今仍對「佔中」保持沉默。
此外,文章提及,於上月在北京獲國家主席習近平接見的本港工商專業界代表團,除了全國政協副主席董建華外,沒有人公開表態支持行政長官梁振英,以及警方處理示威的手法。
同時,文章又提到,自由黨黨魁田北俊是第一位主要的建制派成員,要求梁振英考慮下台。
在山兄回應 

其實用心去分析成件事就會發現其他更為古怪嘅陰謀!美國佬當然係其中一個陰謀者,但睇真啲應該仲有其他陰謀參與者!

首先佔中原先係講"佔領中環",但好奇怪咁變成佔領金鐘!佔完金鐘又唔走去隔離中環,偏偏佢哋就走去對面海佔旺角,再佔銅鑼灣、尖沙咀廣東道;搞左廿日,死都唔佔中環!何解呢?


如果真係佔中環,其實大家去開中環就知,只要塞住長江中心至環球大廈一小段路面就一定會塞死全個中環,但佔中友就完全無喺呢一帶出現!
旺 角佔領區有一個大業主,叫"恆隆地產",旺角地標朗豪坊個業主叫"希慎",希慎同時係銅鑼灣嘅主要地產商;佢哋兩者都有一個共通點,就係當日特首選舉佢哋 全力支持梁振英!另外,尖沙咀廣東道係九倉地頭,當日提名特首時,九倉原先係會提名唐英年,但提名當日突然玩遲到而喪失提名權....;四大地產商連同怡 和置地當日都係唐營...


相信大家都知我想講乜,呢次所謂佔中極可能只有一個目的,就係純粹迫梁振英落台!係地產商借機會迫梁振英落台!

沒有留言: