2011年7月28日星期四

Perth Mint 買銀記

見Lisa講Perth Mint的銀幣靚仔,今次買左幾過返來,



原來這款銀幣的鑄做係跟其它有分別,
1, 它是厚身及直徑比較少.
2, 它表面不是平面,而是鑊型設計,向下凹,這樣在鑄壓幣面的時候,
有別於一般做法,非常有立體感.


11 則留言:

小C9 說...

好靚呀!

Lisa 說...

我都買咗個殺人鯨 XD !

honson 說...

回小C9:
你有得去中銀買楓葉銀幣,你就好啦,我留左電話,都無人call..都唔知等到何年何月.

回Lisa:
殺人鯨....正

小C9 說...

honson,
禽晚唔知點解喺呢到出唔到post?!

你排咗幾耐呀? 應該好快到你ga la.我2次都排~2-3個月就有call la.

d 銀幣真係好靚呀!唔知係咪我眼大...我喺Lisa 姐個blog搵唔返買Perth Mint絛 link 呀, 你可唔可以再比我呀? many thx.

honson 說...

回小C9:
BOC我5月留名...架,係168到的師兄...可以兩星期前後去入貨都得....重係銀條呀....我呢的新仔,睇來都無乜機會.... :(

Perth Mint絛 link :

http://www.perthmint.com.au/Default.aspx

買夠AUD $300就免運費..

小C9 說...

honson,
唔該哂!

唔知係咪排銀條唔同銀幣,所以佢會快d?

我發現原來boc d maple silver coins 唔係d 人放出黎比佢,(最初我以為係)佢boc自己訂返黎ga.

honson 說...

小C9
我已經訂...銀幣和銀條....
佢問我量要幾多..我未講..銀幣50隻..銀條10條

小C9 說...

honson,
我lunch時睇緊Perth Mint dsilver coins, 好多都想買.請問d價係咪每日跟銀價+aud價update 1 次ga? 我想等平d先買呀. hehe.

Lisa 說...

回小C9,
D銀幣已有好高溢價, 所以以澳元計價, 佢短期內唔會加價, 除非銀價大跳升 !
個港元價只是跟匯率計俾你睇的, 最後扣你幾多錢是要睇你過數個公司用乜價同你計數 !
我第一次買是平咗單據上的銀碼幾蚊 !
所以想平D要睇澳元跌 !

小C9 說...

Lisa 姐,
明白la,唔該哂你.:)

honson 說...

Lisa 姐...明白了....Thx