2014年10月24日星期五

陰謀背後 第七季 第三集~中西醫的陰謀論

主持:Adam
嘉賓:"妙手銀針"主持:呂兆陞中醫師, Castiel
主題:很多人認為西醫的認受性是多過中醫. 有沒有人想過心臟藥,血壓藥,膽固醇藥的副作用? 究竟這些指數的所謂"標準"是誰訂的? 藥廠或政府? 今集我們會詳細為大家揭露醫學的陰謀,它怎樣令到我們"不健康"!!






http://www.staradio.com.hk/programs/conspiracy-behind-season7-ep3/

6 則留言:

helmut 說...

Honson兄!我們心有靈犀我正想叫留意這個!!你就post 左出來!哈哈!!

honson 說...

helmut 兄....

哈哈哈...我地好有緣呀!

helmut 說...

[2014/10/23 19:42] herman: 陰謀背後 第七季 第四集~同運陰謀 - 同運陰謀 | 星滙網 Star Internet Radio - http://www.staradio.com.hk/programs/conspiracy-behind-season7-ep4/
有下—代一定要聽聽!
會形響未來小孩教育 會瓦解所有人類秩序好恐怖

honson 說...


helmut 說...

請加埋這個上去! 政壇:搞搞政:周一鑊四圍點火頭平機會陰謀圖擴權 - 太陽報 - http://the-sun.on.cc/cnt/news/20140709/00408_007.html
利用肥彭遺毒搞事
其實我哋之前都講過平機會呢啲機構表面處理申訴,但事實喺過往挑起咗更多官司同糾紛,同私隱專員公署一樣,都係末代港督「肥彭」彭定康製造出嚟打壓異己嘅產物。而周一鑊今次周圍點火頭都唔係新鮮事,事關佢都有前科搞過《東方報業集團》,佢時任食物及衞生局局長時,就利用《不良醫藥廣告條例》針對同打壓過《東方》,今次佢利用平機會借屍還魂,又唔知有咩陰謀喇。不過,《東方》身經百戰,無論牛鬼蛇神點樣攻擊,我哋都唔會驚嘅!

helmut 說...

係呀真係啱 channel ,又有缘,我希望盡大家的力量令香港人清醒少少!