2012年3月25日星期日

下任特首CY

這是早年前一個私人聚餐上,他正在聆聽一些問題, 當時我見佢好專注咁去了解,就影左幾張相,

香港未來的發展,

就真係睇下CY你有無辦法搞好民生啦,


6 則留言:

Larry Milano's Den 說...

胡濤都話香港既問題係深層次問題,吾係換一兩個特首就改變到。另外,班地產霸權一向都吾中意 CY,如果佢跑出,話吾定會轍下資,施個下馬威。到時人為製造動盪都吾定。

honson 說...

商人都係要做生意.....

我想問,全世界都唔知邊到無問題....

班地產商去邊到搵食好呀

同埋做地產首要條件是要,機建要有一定支持..

南非夠多地方啦..早幾十年前南非政府都話送地比李生...

Larry Milano's Den 說...

D人話如果 CY 做凸手,個樓市會大跌。如果係又吾錯,吾駛我E+捱貴租捱得咁辛苦。CY ,發功吧,今次推出十八萬五,打霖個市。 :-)

Larry Milano's Den 說...

真轍資定假轍資就真係吾知,不過點都要做個勢嚇你一嚇,等 CY 黎緊果幾年做乜都要有顧忌。

honson 說...

樓價跌係好事....我絕對讚成...

我個人覺得...平均樓價2000蚊呎就正常...

但又要面對現今海量的廢紙...又可點做

Yan 說...

CY 當選, 改不了的事實
唯有從好那方面看
1. 貧富懸殊收窄
2. 社會更和諧

1. 地產商, 造控社會資產人仕不會好過. 否則當初不會那麼恐懼吧. 有錢人搵唔到食,唔代表中產同低下會升呢. 貧賤富貴, 命途一樣, 當然收窄.

2. 當年沙士, 社會窮, 但爭拗少, 人情味多. 更加知道基本生活得來不易. 社會自然和諧

下任政府同警察唔會再失去管治威信, 任人擲蕉, 唾罵不還手.

一於剝花生等睇戲! (金銀唔知應該有錢買花生吧)