2015年2月10日星期二

Scottsdale Silver 到手

Scottsdale Round ,喜歡它的貴族獅子頭像設計,今次用上高浮雕制作,
廠方 把背面制作成凹入設計,
這樣可以把銀章像玩層層疊 ,
 可以把不同重量銀章疊在一起,放便收藏。



重量只有3種: 2oz ,100gram 和 5 oz 。



正面超高浮雕製作

Scottsdale Lion





 
背面(凹),刻有重量, 純度等



三種重量直徑同為39mm




 
 

13 則留言:

Unknown 說...

sin sin 說...

我都有買, 好正. 但冇盒, 你如何收藏它呢?

honson 說...

壘埋一起,放入原廠的銀幣膠筒

榮少 說...

正!係直接跟 Scottsdale 買?我好早前直接買過100gram 銀條。

honson 說...

事緣我在網上見到Scottsdale 推出這新款銀章.我自己非常喜歡,
跟住就聯絡SCS,問下佢搞唔搞到這銀章團購.

Larry Milano's Den 說...

好靚呀

honson 說...

靚就諗諗佢啦😄

Larry Milano's Den 說...

冇$ :-(

榮少 說...
此留言已被作者移除。
榮少 說...

價錢跟向 Scottsdale 買相差幾多?

honson 說...

我有比較過.一來我買得咁少,運費和匯款手續都要花時間去搞,所以叫SCS搞就算

榮少 說...

我以為經 SCS 會平到個運費到…但我見佢個網站無賣開 scottsdale 的貨,佢地肯?

honson 說...

多人訂就可成團