2012年4月4日星期三

睇相_ Perth Mint High Relief Dragon


果然名不虛存...用High Relief形式做的coin

立體感高幾班..

咁細過幣,圖案又細又密,唔洗點搞,就咁影張相,所有細緻紋理都
能夠出晒來,...收晒貨







原圖可click以下連結:

原圖連結 


現在ebay bid價介乎 US$180-250之間(視乎運費)

30 則留言:

Yan 說...

專業影出來係靚啲!

Larry Milano's Den 說...

事頭婆個樣真係老左好多。

honson 說...

馬兄
..遲下事頭婆反了天家...就要轉款架啦...:)

honson 說...

Yan
你都唔弱 ....:)

honson 說...

Yan
呢個幣真係好易影...唔洗15堡分鐘就搞掂,

Larry Milano's Den 說...
此留言已被作者移除。
Larry Milano's Den 說...

到時吾知會吾會見到「查你私」個樣響上面呢?不過有佢個樣既銀幣可能會冇人買。

honson 說...

咁就大O樂

Yan 說...

Honson
"15堡分鐘" 唔明
我外行人影多過5分鐘就叫難...

honson 說...

Yan

15分鐘睇我來講已經好快架啦...影這些紋理圖案產品,要不段去試唔同角度和反光位,
和慢慢微調各細節,

匿名 說...

你好,
想請教關於High Relief Dragon的問題.
我剛收到此幣, 一磅之下發現與PM標示的31.135g有出入,竟多了接近0.3g, 由於我亦有2011 High Relief Kangaroo, 過磅之後發現正正31.135g.
想請問你有沒有磅過此幣, 可有發現此問題?

honson 說...

mykafkasofa 兄

想問下你是否只磅銀幣?

定係跟膠盒一起去磅呢?

匿名 說...

honson兄, 我只磅銀幣. PM銀幣最多只有0.01左右的出入, 這個情況比較特別.

honson 說...

回mykafkasofa兄

我的磅沒有這麼多小數位

比較過.龍幣係重的的.

Yan 說...

嘩, 哂冷!
六枚咁多, 恨死人
要搵個筒入起巨

honson 說...

哈哈,坐佢幾年貨,睇睇到時變蟲或變龍

Lisa 說...

好勇 :)
但 high relief 不是我杯茶 !

honson 說...

Lisa姐...

各自取向不同,可能是職業關係..不自覺把銀幣的設計和圖案精 細等原素.
例為考濾之一

今時今日要做到唔難,但點解鑄幣廠不大量去用這方法鑄幣呢?

當中有些因素我地未必知,例如成本,模具要求高了,使用次數有限制等等.

我有的當係藝術品的心態去對待 High Refile 方法所鑄做的銀幣呀...哈哈

可能我用觀賞時計機芯的態度去 對侍一些靚銀幣啦

Yan 說...

從錢方面看, 假如Mint Price 一樣, 叫價已經唔一樣

Australia 2012-P Year of the Dragon Chinese Lunar Zodiac $1 Ultra High Relief Medallic 1 Ounce Pure Silver Dollar Proof Piedfort
Manufacturer: Australia
Price: $199.95
http://www.talismancoins.com/servlet/Detail?no=1917

Australia 2012-P Year of the Dragon Chinese Lunar Zodiac $1 1 Ounce Pure Silver Dollar Proof
Manufacturer: Australia
Price: $129.95

DC 說...

呢隻幣好靚。你就好啦, 買到六隻咁多。。。jealous

melody 說...

真係好靚,可惜我遲左,訂唔到。

honson 說...

DC兄
見生肖幣用HR做,呢親是第一隻,覺得未來可能有的需求,先諗多幾隻咋!

猛虎勇士 說...

這奶點有可能嗎??

http://www.beimeicn.com/pda/forums/op=view_topic/t=432193/lang=schinese.html

Charen 說...

睇相好靚, 紋理造得比較深 , 值得收藏~!

Charen 說...

有冇買Wildlife in Need系列?

Charen 說...

我覺得收集銀幣很像小時候玩集圖冊咁^^

honson 說...

我手上的貨,這一刻完全無問題,未來就唔知,我會盡量保存好佢。

睇返HF奶點,綱上暫時只得這一個案,而這case已是個多月前報道。

並不是新料,

honson 說...

只得殺人鯨一枚,

小C9 說...

原來真身仲靚!

honson 說...

唔差架..我比高評價....買幣都要得閒用來欣賞...