2011年6月23日星期四

史理生:金價目前基調偏好

http://news.on.cc/cnt/finance/

今編文章,跟今期人言報 石林叔那編好相近喎..莫非佢地係..............
石林叔 今期交章 夏季低迷及通縮心態


【on.cc 東方互動 專訊】 東方產經「金光大道」專欄作者史理生:過去十年每年由7月底至年底這段期間,金價只有2008年出現過3.07%的跌幅,其餘九年都是報升的。另一方面, 過去十年每年由5月底至7月底這段期間,有六年是報跌的,只有四年是報升的,十年平均亦報跌1.03%。一位名叫Jeffrey Cooper的評論員,上周四就以「市場會否重複2008年」為題評論美國股市。

所謂2008年會否重演其實是通縮會否再現的問題。就以 金市為例,金甲蟲指數對金價的比率上周末跌至0.32的低水平,有向2008年10月低位邁進之勢,也是通縮憂慮加深的反映。截至本月15日,美國貨幣基 礎又增至26,794.94億美元的新高,即是說在QE2期間美鈔多增了6,959.43億美元,已超出聯儲局聲稱的6,000億美元規模,很難想像大印 鈔票下會有通縮。

黃金過有對抗債務危機的功能,上周以歐元計算的金價再升近歷史高位,以英鎊計算的金價更創出952鎊的新高。假若美國未能對國債上限達成協議,美國發生主權債務危機,屆時金價相信會再創新高。

目前金市仍以上落市去觀望上述各事態的發展,現時金價在1,510美元至1,551美元之間波動,完全維持在一季平均線之上,基調偏好。除非金價跌穿1,470美元水平,否則通脹預期仍較佔上風。

金榮財富管理首席基金經理 史理生(作者為註冊持牌人士)

黄金十問之一:點解要買黄金?

係史密夫(02年就買金)個blog見到呢編對金甲新經常問的問題,現轉貼內容如下:

首先,一個投資者買黄金,唔表示佢唔可以同時買股票,買樓,甚至買郵票,買紅酒或其它資產。其實只要買到D會升值嘅資產就得啦。但我重注買黄 金係因為如果出現貨幣危機,佢將會升得最多!但中外坊間一直有一班非常敵視黄金嘅人,一聽到黄金就好似見到毒藥咁。黄金嘅價格過去十年連連都升,一年都未 跌過 (冇錯,就算係2008年遇上金融海嘯,你年頭買咗年尾賣番出去都有錢賺),但仍然有咁大班人敵視黄金。面對金價升足十年未跌過嘅事實(記住,係一個事 實),真係有人會豎起隻手指念 "我睇佢唔到,我睇佢唔到!"  真係千古奇聞!!!
咁我當然好歡迎哩D反黄金嘅言論啦。因為我由此可知黄金牛市有排未完,每次大調整都係加碼嘅時機。
重要一提,我深信只要係好嘢,話之係乜,買得平又肯坐貨,長綫就實賺到錢。相反,過去十年如果響金市買出買入,唔肯坐定定,一樣會輸錢收場,或者只係賺得蠅頭小利。每個人都要為自己投資决定負責,同枱食飯,各自修行。
問題一: 點解要買黄金?
答案;如果個問題係十年前問嘅,答案可以係黄金以經跌咗好多,或者係市場開始對無錨貨幣失去信心(即所謂貨幣危機)等等。上網揾關於哩個題目嘅嘢有排睇。
順帶一提,要抗衡通脹唔一定要買黄金,大原則係只要買D供應增長低於貨幣供應增長嘅資產就得。買樓買股都可以抗通脹,黄金響高通脹環境下嘅升值力一 定唔會跑輸比其它資產,但唔一定跑贏好多。但係萬一貨幣危機出現,咁黄金就一定跑贏九條街。咁貨幣危機會唔會出現呢?無謂扮先知因為冇人知。但只要有通脹,就算冇貨幣危機,黄金都唔會跑輸。但萬一真係有貨幣危機,黄金就一定跑贏。冇機會跑輸,但有機會跑贏,條數好易計啫,點解唔買黄金呢?
不過十年過後嘅今日問番相同嘅問題,雖然以上嘅答案都仍然啱,但有一個答案就簡單直接好多:因為黄金依家係處於一個牛市!
Question two: Why do you think gold is in a bull market?
Answer: Don't think, LOOK!!!




一幅圖勝過千言萬語。有邊樣資產嘅價格過去十年連連升,升足十年,一年都未跌過嘅? 黄金唔只係牛市,直情係超級大牛市!

問題三: 咁牛市都有完嘅一日,咁我又點知黄金依家唔係到咗頂呢?
答案;牛市到頂,必須有大量投資者參與,成為一種全民運動 (諗吓2000年嘅internt bubble就知何謂全民運動)雖然報紙三日唔埋兩日就講吓D金價,但反黄金嘅言論都唔少啝。問吓自己,你身邊又有幾多人買咗黄金(或貴金屬)嚟投資呢? 答案好大可能係冇,最多一個起兩個止,但係絕冇可能係多於三個!莫講話散户,機構投資者都買得唔多啦!都唔夠多人玩,咁點爆呀!