2012年8月22日星期三

昨天入貨

剛好銀價開車前...





31 則留言:

Larry Milano's Den 說...

吾好同我講你又買到長城銀條呀!

Larry Milano's Den 說...

吾好同我講你又買到長城銀條呀!

小C9 說...

你同D GREAT WALL SILVER 好有緣呀!

honson 說...

馬兄....哈哈哈

Ming Chiu 說...

小弟咁耐以唻都係做CD-Rom, 今次終於都忍唔住要講野!
你真係好好彩呀, 我去過N咁多次中銀都係買過一條咁大把, 今日一見見到五條真係流哂口水呀!
唔得..........聽朝又去問吓先! 無就買楓葉!!!

honson 說...

Mng Chui兄,你好

Larry Milano's Den 說...

天呀!

猛虎勇士 說...

大家放心,通常銀價一回升,就有人放長城,呢幾日去密D,實有斬獲!
But 我昨午放假約 2 點去問過話冇貨喎! 長城與我不同在。

ckk 說...

成曰都買到,漢臣兄你開銀舖呀!

ckk 說...

成曰都買到,漢臣兄你開銀舖呀!

猛虎勇士 說...

佢買到其實係幻黎!
佢攞去櫃位放售,跟手又買番,其實來來去去都係得個幾條!
Wakakaka

honson 說...

虎兄導出真諦,hahaha

匿名 說...

honson,托你嘅鴻福, 剛才去了BOC碰了運氣,果真有五條俾我喎!

所以我可證明honson的不是幻hehe...

nuinui

匿名 說...

不過價沒有honson的靚, mine @2835
nuinui

猛虎勇士 說...

所以我話,長城銀條係越升越有貨!

honson 說...

nuinui
正呀。。。
買5條咁少

honson 說...

去返50蚊,到時大把呀

Ming Chiu 說...

嘩.........又有5條!!!
睇唻呢排真係要去密d先得了!!!!

匿名 說...

yes, 對上次我買到長城銀是去年初秋,當時銀價around $42
nuinui

Larry Milano's Den 說...

nuinui 兄,頭先幾點去買呀?我三點三去到都買左幾條。

honson 說...

馬兄.....今次入手啦..恭喜

匿名 說...

兩點,我都估佢有唔止五條.因我先問佢有多少,佢請示一下回來答五條.
nuinui

Larry Milano's Den 說...

我三點三果陣見到隔兩個櫃台有個人買左七條,吾知係咪E度既甲蟲呢。

Larry Milano's Den 說...

Honson 兄,多謝曬。不過今次應該係最後一次入貨,因為真係冇曬錢。

honson 說...

呢到唔多人流...係E度的blog友機會唔大

honson 說...

馬兄..ok啦....始終呢的要用閒錢先好買....
總知大家開心就得

猛虎勇士 說...

嘩……咁銀價好快過30了!
長城果然係銀界魔物!

TAXI-DRIVER 說...

恭喜有貨.... :)
我剛剛發現, 個差價大左..去到 $50.00 了...... :)

Unknown 說...

Honson兄, 中銀長城終於都有貨了! 小弟今朝去問佢終於都有, 即刻入左五條! 不過貴左好多呀.............$2997! 不過照要, 始終真係可遇不可求!!!

honson 說...

恭喜Ming 兄入手....
難得有機會.....

猛虎勇士 說...

good!