2012年1月13日星期五

今期入貨

999 5oz 銀幣從外國買入....溢價跟銀條一樣...
10 oz Sunshine Bar 今日在kitco 買 $2476.00
半兩金粒早前在黃金回調時買入,入價為HK7648.00



PS:

老美已經出兵去以色列,到時兩國一同聯合演習,
伊朗當然點都要做的野,2月亦再進行海峽演習..到時會唔會有咩變數?
我地農曆新年又到啦..
睇反咁多次有事發生都係 香港及中國都放大假....
班友仔會否等到時機岩先玩野.....大家要有所警惕!!!



31 則留言:

Master NLP 說...

honson,咁你已經買定貨就無蝕底啦!XD!

honson 說...

@nlpsonia

唔好咁講我啦.....最近大家都買得好盡興...^-^

chihou 說...

好靚

Lisa 說...

個D5oz真係好大塊, 不過價錢抵到爛 :)

honson 說...

@Lisa
我都講左,當銀條咁買 架!

@chihou
係時候再出手^-^

honson 說...

這個5oz 銀幣的直徑跟PM 龍年10oz 一樣大,
只是厚度唔同..所以外觀上係好夠睇頭...

匿名 說...

I have the same feeling too, about Honson's comment over CNY.

But Kitco is still accepting order over CNY, can still order online and pick up the goodies after the holiday :)

nuinui

小C9 說...

HONSON,
真係好靚, 可惜我彈藥唔夠,得個"恨"字:-P

honson 說...

@小C9
你重好講,見你個三隻10安龍....真係流口水,
我都係得一隻咋:(

旺旺 說...

我攞住隻10安士龍同老公講。如果儲多幾隻唔同年份。然後擺出來做裝飾。應該係幾吸引既布置。佢話我娘唔娘D。仲有引狼入室呀。我話唔鍾意銀既唔識欣賞

小C9 說...

HONSON,旺旺,
10 oz, 得龍個price ok d ja (仲要係之前銀平果時),差唔多=銀價. 如果果時有錢, 1KG仲抵. 其他生肖10 oz 好貴, 唔抵~

honson 說...

旺旺
以後你可以每年買一隻,就very good啦
唔好強行要你H鐘意.....
各花入各眼....

小C9
差唔多銀價已經夠晒著數啦....

等下轉買1KG...

Yan 說...

嘩, 真係走漏眼
APMEX 賣得咁鬼平, "條"咁嘅價錢, 可以買齊一套
Honson, 有眼光!

honson 說...

Yan兄

諗諗佢..到時預埋我..^-^

Yan 說...

哦? 咁你平啲定APMEX平啲?

遲吓去美國, 唔知可唔可以叫洰送去酒店呢

Yan 說...

1kg 真係冧得過
條龍真係突好多...
龍頭同粒珠反曬光

小C9 說...

HONSON,
1KG 龍喺我地買完冇耐就決貨LA, 啱啱早2日先返咗200隻, 有買真係要快LA~

旺旺 說...

我原本係想買1kg龍,($7500)同1Kg免(8400).結果唔知你地有無印象,係26.8/oz. 我好想唔等你地自已落單先:(
結果第2日升穿28. 我見龍幣升左3%.我跟跟計較唔捨得, 老公又彈句你唔係主力儲金咩.結果,
我唔要兩隻1Kg而變左1隻1安金袋鼠同10安龍.

我諗依家個滿足感,應該無真係收到兩個1kg咁大
希望下次平d俾我買番.

honson 說...

旺旺

我記得你講過,
一安金鼠又唔同感覺 ...
下次有機會再來一轉,

小C9
要儲下子彈先呀!!

小C9 說...

旺旺,
係囉, 我明明記得你話買1KG龍&兔,最後先知你改咗.

HONSON,
係呀, 真係要儲多D彈藥先得~ XD

旺旺 說...

Honson,
想請教你影銀幣既技巧

我攞左H既Nikon D300,加一支macro105來影.
而影時就用左外加閃光燈同放銀幣係柔光箱. 但影出來既銀幣係少少反光.
H話要你個箱既左右每邊加支燈, 而我架機係Cannon 600d,佢話真係好想影得靚,就買支 macro 60mm啦.

想聽下你既專業意見.
http://s1098.photobucket.com/albums/g367/chanahwong/?action=view&current=DSC_6601.jpg

旺旺

honson 說...

旺旺
你真係識問問題,你手上的機已經好正架啦,至於鏡頭唔洗急於買住,
打燈方面,好難三言兩語講得明,
搵日出來實習下重實際,如要影得靚,腳架唔少得

我的相8成都是用窗口光影架^_^

Lisa 說...

旺旺,
影金銀幣唔好用閃光會反光!
我影時用日光和關閉閃燈 !

旺旺 說...

圖1: 試左打閃光燈上天下板
http://s1098.photobucket.com/albums/g367/chanahwong/?action=view&current=DSC_6609.jpg

圖2:唔用閃燈,用腳架,
http://s1098.photobucket.com/albums/g367/chanahwong/?action=view&current=DSC_6613.jpg

圖3:唔用閃燈,用腳架,另一個角度
http://i1098.photobucket.com/albums/g367/chanahwong/DSC_6615.jpg


3張都麻麻地.係咪圖3相對好少少?

honson 說...

試試把銀幣頂高少少,相機從不角度試影,

kidthief 說...

Hello Honson, was wondering how much did you paid for the ATB 5 oz? They look beautiful!!!

honson 說...

@kidthief
這ATB5oz當時買價是hk1250

溢價等同bar一樣

kidthief 說...

That is a very good buy. Congratulations!!!

Yan 說...

Kidthief
做乜睇返轉頭啲舊Post
家吓睇吓有無機會回番啲
你身在北美, 入手易好多.

Yan 說...

Honson
哈哈, 連你個Time zone都去埋北美
大家一齊了...卡卡

kidthief 說...

Re: Yan,

I want to buy them too, the more I look at them the more beautiful they are, and they are so hard to come around.

The premium rise a little, but still its about the same price as silver bar. Kinda amazing!

Re: Honson
Should buy the Z5 capsule, unless you really treat them as silver bar, the are about $2 each.