2011年10月6日星期四

石林叔4-10-2011_e線金融網訪問



 石林叔e線金融網訪問連結 :
 http://programme.rthk.hk//

Thx  NLP 提供資訊連結

11 則留言:

Master NLP 說...

honson,石林叔的訪問是4/10出街,佢當時叫人觀望.但昨晚6/10 BOE話再QE,溫灼陪話估計其他央行會跟隨,我覺得現在情況可能已經變左,應該無石林叔睇得咁淡. 唔知你有何高見呢?

honson 說...

@NLP
其實做咁多野,都只係將個問題推遲姐,
如單睇金價好似已經定左,1580頂得幾野,現貨市場有買盤,但大升我就唔多覺得 ,
正如石林叔講,金銀長倉少左好多,但個金價又唔多點落,吧點我應為係好事

反而我想提提就係個股市,HSI呢次我個人覺得係死貓彈,(過份起賣)
如你有留意"訊號導航",佢今日最新分析,個市重有機會下跌3-5成,約12xxx-8xxx,如果係咁,金價點都會受到影響

http://www.youtube.com/watch?v=lDbFmoFDX5k

我都係吹水咁講,唔好當真呀!

Master NLP 說...

honson,謝回覆! 我會慢慢睇,消化再思考.

Yan 說...

Honson and NLP

Did 石林叔 accurately predict the bungee jump before it happen?

At least two guys were able to state the warning before the recent fell of gold market.

小C9 說...

突然記起martin armstrong 講過, 如果6月唔跌, 就11月會跌. 果時就所有野都"平". 照咁睇, 真係有可能未跌夠. >.<

Yan 說...

martin armstrong also accurately predicted a big fall in Sept 2011 but I can't find the link again

旺旺 說...

股市同金銀跌夠未,都要睇埋time frame,短線我覺得回穩了,但中長線,幾個月,一兩年的,就係睇基本因素,咁有乜好我又睇唔到!。但在一路模着石頭過河,係咪唔買貨,我又認為未必,除了好像那些在低位400幾蚊起買上來,又如除非諗住唔儲貨,唔係點都會買野
旺旺

Master NLP 說...

旺旺,我同意你的講法,大家的'起步點'不同,想法也可能不同,有些人要儲多些貨,有些人或許已經儲夠.我自己就要睇自己手上的子彈來決定,正如Lisa話唔會訓身落去買,子彈有限,我就要睇得比較審慎.

honson 說...

@旺旺,NLP,
買金銀呢家野,同台食飯,各自修行,
用"起步點"來形容,各金銀甲蟲的自身環境亦不一樣,非常好,
我就set左組合比自己,夠數就算,除非價位會大回調先再作打算,如一見低位就入,咁就打亂晒預算.


@Yan
馬田大師好像所講的是有一個板塊出現變數,最好就是當期時不要出現新高,唔係就無運行!

Master NLP 說...

Yes,honson,夠數就算
我唔會同人鬥多
總之,每樣都有D,無壓力 XD

honson 說...

係呀,NLP :)