2012年4月20日星期五

近期入貨

3月中至4月初去了BOC,HSB,及利昌




24 則留言:

小C9 說...

HONSON,
嘩! 你呢2個月都入咗唔少貨喎~ 唔使供樓真係好!

Chic Wong 說...

嘩,樣樣買的!半兩半安既點解,咪貴左?

ket 說...

嘩,發左達呀,買今多 :P

.
.
.
.
.
.
.
.
.
唔好打頭呀...ching :P

honson 說...

小C9,
供樓當交租啦
我的舊樓,冇供十幾年囉

honson 說...

你唔過來,我點打呀!^_^

小C9 說...

HONSON,
我果間都係舊樓黎GA JA. 你冇供1X年, BUT 我仲有1X年要供>.< (仲未計要供2件小魔怪>.<)

honson 說...

Chic
半兩和半安只是貴幾十蚊1粒,

honson 說...

小C9
你兩位小寶貝....將來回報無限!

Master NLP 說...

honson,勁呀!

honson 說...

Sonia
只係廢紙換廢鐵....

Lisa 說...

honson 近來真係買咗好多 :)

honson 說...

Lisa姐,
有鬆動未買少少呀

小C9 說...

HONSON,
我媽成日話兒女是寃家, 冇兒冇女坐蓮花.

Master NLP 說...

honson,咁都要你有咁多廢紙,先至可以換咁多廢鐵架! kakaka

Gordon 說...

所以我讚honson兄是謙謙君子。我工作圈子內,有很多每月才搵十萬,八萬月薪的,掛MPS的人,就自以为自己是藍血人了,對眼生左上頭顶。

honson 說...

Gordon兄
客氣啦...
辦公室政治每每階有...每人的情操各有不同...

就讓Gordon兄和小弟活在當下吧!

honson 說...

sonia,靜靜跟你講..廢紙可以自己印呀.....哈哈

廢鐵要搵個小恆星爆炸先整到出來...煩好多

Lisa 說...

回小C9,
你媽講下姐, 佢都唔知幾開心有仔女 :)

TAXI-DRIVER 說...

我過去個兩個月都無錢買貨呀 ~~~ :(

kidthief 說...

差小小錢,買細啲size都唔錯. 好多金啊!!!

想請問咩係MPS?

匿名 說...

Master Pay Scale 總薪級表。
Toki

匿名 說...

請問可否upload 相上黎?

honson 說...

匿名兄:
你可post條link出來就得

kidthief 說...

Thanks Toki