2014年9月17日星期三

沒有誠信的公司 金城金條公司

講真,開blog咁耐,我都唔會投訴的乜野,但今次事情,另我不吐不快


幫襯金城買賀利氏銀條,都叫幫襯好幾次,但今次的遭遇,另我又重新思考

話說本人在星期一(2014-9-15)早上9時 30分到金城買熊貓銀幣,我要買4版 (共120隻) 2014 一安士熊貓銀幣,

上到去,咁岩成幢大廈壞冷氣,金城又未開門,咁唯有落去大堂企一陣,15分鐘後上返去,同位先生講要14 年 1安貓,但那位先生說,沒有咁多現貨,但可以給我訂,明天 16號下午可取,

當時我還問那位先生,如我訂4版,到時唔要咁多得唔得,佢話,下單後就不能改.

OK,咁我比訂金$2000,有單有據

另外15號當日,小弟一位認識的朋友A君,佢都上去金城買銀貓, 金城跟朋友說,都係明天下午取,

好啦.事情發生在16號,在16號下午金城打電話比我,同我講無貨,的貨要1個月後先有,我話唔係呀,

又 係你同我講有貨,我先比訂,現在你同我講無貨交,咁呢位先生話想下辦法,到下午3點半再打電話來,

都係話無貨,點都要2星期後,去到這地步,我都要接受,咁我唯有等啦.剛好 16日當晚,我約了A君和朋友食飯,

A君話佢岩岩去完金城拿了6版2014  1安士 熊貓銀幣,

我話唔係呀.下午先話無貨.....重要等2個星期....

好啦 問題係我15號當日,我下單時間比我朋友A君早,

現在反而 一早下單的無貨,朋友遲下單就有,有無搞錯!

金城金條這樣咁無管理的公司.對客人不是按客人下單先後次序去給貨的嗎?

所以我係到同大家講,買賣貴金屬的公司,本身的自家信用和誠信是首要,因為有些客人是不夠經驗去分辨買回來的金銀真偽,上到去只係比錢,拿走件貨,我地點識去驗收呀!

簡單如"誠信"這樣的職業操守都沒有的話,重叫人點再幫襯你呀.....

PS

世界好細,金城阿哥仔你唔好似為講幾句話.講得掂過客就過到關....



2014-9-18號更新,

今日已去金城提貨,

我問哥仔點解有貨比A君,冇貨比我,

他說事情是這樣:
佢話A君朋友前後同佢訂左16版銀貓,(PS A君是Full payment 給金城的)但因貨源問題,只能提供部份數量,A君當然很不滿,哥仔為左補償A君不滿,所以全數6版熊貓給了A君啦!

哥仔亦已經對小弟說了對不起。
事情亦解決,close file

29 則留言:

Unknown 說...

去LPM買,不過外國人做事好馬虎。

honson 說...

邊到買都無問題,今日好多地方都可以買金銀,

Unknown 說...

同你朋友一齊拿單上去當面問點解一個有,另一個要等2星期

honson 說...

事件跟進中,今日早上金城打電話比我,又話明天有貨,好我就睇下明天有無得攞先....

Unknown 說...

我也有類似的經驗,又是金城,我理論左好耐佢地先肯換貨

Unknown 說...

吾明下左單点解吾可以改,和取消?買野吾比改變主意呀!這做法好有問題!

翊明 說...

睇嚟都係去中銀穩陣啲……

Unknown 說...

中銀的銀條好似得長城銀…

Unknown 說...

嘩……成佰萬呀……兄弟

Unknown 說...

choi yulai 你有得換都叫好,我上次去買幾款不同幣,吾夠一星期有幾個面出白粒粒,拿去理論都換吾到,大佬我真金白銀買你比次貨我,嬲到爆

honson 說...

choi 兄,我買的是銀幣,貨價共二萬零蚊。

Unknown 說...

o...honson兄,看錯了……hehe……以為12o個金幣……

Unknown 說...

我上次買賀利氏……因為時間緊迫……無驗貨,走左後發現有一件崩左……之後上番去換,哥仔話無哂貨,换吾到,叫我下星期先換,我話甘麻煩,要我走來走去……叫佢可否立即換比我……佢入夾萬搞一陣……同我換番一件賀利氏比我……須然佢有换比我,但我也有点不開心,我認為做金号的,以口碑為先!

Unknown 說...

我果次是落樓下先發現,再即時上去换

旁邊學 說...

睇黎各位師兄都冇乜實際損失丫, 只感受到被阿哥仔待慢咗囉...算數把啦,舖頭仔伙記當然冇咁專業㗎啦!起碼佢地有銀貓賣嘛... :)
。。。約兩年前當阿銀突然大升,我個鄰居老王晨早走去中銀排大隊輪購長城銀條(人限購十條),當時counter亞姐攞出十條又黑又彎又揰凹的長城條給老王,亞王想換但中銀亞姐話呢批系舊貨全部係咁樣,冇得換(同時頼專業地話:投資類銀條最重要是要足稱,其外表變到怎樣殘舊都不會影響其回購價值),佢仲話如果依家唔要,后面有大把人要同埋遲d㑹冇貨。。。由當時差不多40蚊跌到依家18蚊!老王今日話感恩,因為當時佢冇要果批殘條。。。

honson 說...

其實大家買貨都係自己朋友,邊個攞先攞後無問題,

但做生意是要有誠信,唔專業未要做到專業,人是要有成長,公司亦一樣.

老王故事,先問老王為何去買長城?何解去到40先買長城?
跟風,見人排隊,人有我有心態,唔好執輸?
咁同去買股面有咩分別,
老王存有咁心態,今次唔輸,下次都會輸係等二度.

Unknown 說...

一句講哂!要比客人感受到誠意,先會再來,同介紹比朋友……

Unknown 說...

但金城整體是合格的……因為貨的質素我認為好的

旁邊學 說...

Yip師傅,老王點解買長城同佢輸定贏不是重點,而係常見很多新朋友對銀條有些少瑕疵而有憂慮,担心影響價值以至出售,所以借佢個經歷,好意引述咗中銀亞姐段說話出黎安撫d新手㗎咋!... 可能文不達意,各位師兄,請多多包含...:)

honson 說...

哦.......咁你講清楚的呀..明白

Unknown 說...

12号订5版银猫,说好16号提货。15号电话通知无货,至今还没收货。你已经很幸福了,金城太过分了。

honson 說...

好明白 luke xu 兄 感受

- 說...

請問我有D精鑄幣想放可以去邊到?係咪只有ebay?但ebay我見成交好似唔大,又要搞運送收錢

honson 說...

John 兄<
家下市道低迷..記念幣這一類產品,相信要等金銀價回升,才有需求,

- 說...

我不是現在放,但我不知有什麼渠道可以放,我在kitco買的可以去番kitco,其他proof coin 可以去邊?lpm收嗎?謝謝

- 說...

我有粒南十字星市價好像幾千蚊,放上ebay又怕鬼佬扮收唔到幣鈔兩失..............

honson 說...

或者你可以去 好旺角商場問下,個到有好多錢幣鋪...價錢自己問多幾間啦,

RC 說...

金城銀條瑞士版
早排係網頁寫明回收價=賣出價減$220
依家突然無左呢句......

Unknown 說...

求教: 請問賀利士金條邊到回收價好D?我在金城買咗,但佢既買賣差價竟然$20000/kg!! Thanks!!!🙏🙏😊