2011年10月26日星期三

王冠一....Martin Weiss 魏斯 八大預警 ...為銀行倒閉作好準備

王SIR尾段提及..呢個世界係物極必反...最終都會推倒重來....







「佔領華爾街」〔Occupy Wall Street〕從一個小範圍的示威活動蔓延至全球各地,不少人認為,行動是對現時經濟環境,以及對看不見個人未來表達不滿,同時抗議政府對解決貧富懸束手 無策。不少評論對此場運動並不看好,《今日美國》〔USA Today〕上週便批評,運動是由烏合之眾拉雜成軍〔ragtag assortment of college kids, labor unionists, conspiracy theorists and others” hinting they’re a flash-in-the-pan “devoid of remedies〕,又指運動漫無目的〔No mission, no goals, no organization, no agenda, no leaders, and no staying power〕,最終只會作鳥獸散,難有作為。
不過,亦有評論指「佔領華爾街」是阿拉伯之春的延續,有其實際訴求,最終極可能演變成為一場全新的美國革命,不可等閒視之。運動的內在聲音,是抗議美國道 德淪亡〔moral compass is broken〕,政府處處聽命於富人,變成傀儡,而社會由最富裕的1%富人操縱,扼殺了中產往上流動的「美國夢」。今次運動只有1個簡單要求,就是停止民 主被金權蠶食,恢復廉潔的選舉,亦即是一人一票以外,捐獻亦要同等,以重拾真正民主。

華爾街成為被針對的對象,是由於華爾街每年均花費大量金錢游說國會,影響政府施政。更令群眾不滿的是,政府於金融海嘯斥天文數字的公帑救華爾街,銀 行未作出犧牲,卻未有吸取教訓,拒絕改革之餘,業務如常運作,亦不改其貪婪的習性,繼續向高層派發高花紅。其拒絕面對現實及欠缺前瞻性的作風,令更大的危 機潛伏。

基地設於佛羅里達州的獨立評級機構魏斯,創辦人魏斯〔Martin Weiss〕早前提出了七大預警,內容值得細嚼。魏斯的名氣雖未及其他三大評級機構響亮,但由於其評級並非收取客戶費用去評定,故更具說服力。魏斯早於金 融海嘯前已發預警,預告貝爾斯登、雷曼及Washington Mutual倒閉,花旗瀕臨倒閉,房地美亦有解體危機,今年7月15日更率先把美國評級下調至C-,稱降級反映美國經濟惡化、負債沉重、經濟體質虛弱,以 及國際動盪局勢,做法益加彰顯其評級及意見中肯。

魏斯的首個預警,是指希臘很快便會違約,令銀行蒙受重大損失。次個預警則是市場恐慌將蔓延,惟恐其他政府亦會違約,因而拒絕向高負債政府借貸,或要 求更高利息作補償。第3個預警是歐洲將有數家大銀行倒閉,餘波會擴散至美國,當中又以摩通、美銀及花旗最高危。第4個預警是歐盟國家恐有降級潮,德法為救 銀行,評級亦將受損。第5個預警是負債合共高達3.4萬億美元的西班牙和意大利,違約呼聲高唱。西意違約連鎖效應,導致全球債市入冰河期,而德法美英日等 國家亦受影響是第6個預警。第7個預警是違約導致銀行倒閉,把全球經濟推向蕭條的惡性循環將沒完沒了。最後一個附加的預警,是政府不會再救助銀行,為貪婪 吸血劃上終止符。經濟陷入深度衰退,華爾街亦要洗牌重來。

魏斯忠告投資者要把所有或大部份資金調離險地,置放於安全地方,即是不要胡亂買股買債,亦要為銀行倒閉潮作好準備。佔領華爾街示威者的訴求將會得到正視,公平選舉重現,華爾街亦有重建希望。

歐盟峰會正努力草擬化解歐債危機的方案,但大部份市場人士均相信,希臘違約乃時間問題,若防火牆築得不夠堅固,魏斯的七大預警便會弄假成真,令第8個預警自我實現。預警言之有物,難以輕視。

王冠一

19 則留言:

Larry Milano's Den 說...

其實歐洲可以靠印銀紙撐銀行,銀行出事機會未必咁大。反而我認為以後歐美日等國最終都會靠印銀紙撐銀行、撐政府赤字。整個世界經濟我同意三五年內會崩潰,不過吾係因為銀行或者政府破產 \ 違約,而係因為高或者超高通脹。歐洲已經講左話要修憲,睇怕佢都係想為印銀紙開綠燈。

honson 說...

修憲,印銀紙,全球QE
所以王冠一講,三五七年後先至回歸開始
我地重有時間買下金銀^_^

Larry Milano's Den 說...

最弊係我已經冇錢買!

honson 說...

馬兄
實情係你個金銀倉爆滿....^-^

Larry Milano's Den 說...

用個「倉」字,使人覺得好大,好多金。實情係一個最細既保險箱已經裝得曬我D金有餘。 Honson 兄,如果你果邊冇位,放D金響我個箱都得架。

honson 說...

我唔係 SP ,波比和糟大...
等我有呢一日...一定搵馬兄幫手...^-^

Gordon 說...

馬兄,
在爆鑊時刻,銀行倒闭潮時,銀行保險箱並非一個“安全”地方喎,善意提醒一下。

Larry Milano's Den 說...
此留言已被作者移除。
Larry Milano's Den 說...

問題係除左保險箱外,都吾知可以放邊。買過甲萬放響屋企又怕引賊入屋。吾通真係要響西貢出面D荒島,搵個山洞存放,然後再畫張藏寶圖不成?

Lisa 說...

哈哈, 藏在山洞, good idea :P

honson 說...

張藏寶圖重要一開四,分別放在不同地方,

Gordon 說...

168的梁哥都係放係床下底,可作參考.
其實保安最緊要的重點是不讓其他人知你屋企有金就得.
香港市區樓被隨機入屋爆竊的機會其實很低,一個區一季平均3~4單吧. 而且開鎖高手很少爆竊, 如果你選了一個高質夾萬, 再裝在暗格, 例如廚房底灶台底廚櫃內,以暗門遮掩. 在房內衣櫃又再裝一個夾萬,放2~3萬現金預左被偷.
其實個賊的偷竊時間有限只要他不知你是金甲,相信佢只會集中精神破解你在衣櫃的夾萬.

Larry Milano's Den 說...

回 Gordon 兄:
放黃金響屋企其實都係膽博膽,始終保安上點都吾會做得銀行咁好。我睇如果我真係放D野響屋企,我一定會出親街就心掛掛,吾多舒服。如果全家要出阜一兩個星期,問題會更大。另外,不時聽到人話用 IP Address 可以查到地址 (其實我吾知得吾得),如果係真,可能已經有好多人喉住 D 金甲 forum。當然 168 果邊 D 人會係首選目標。
放兩個夾萬E個諗法我都同人傾過,不過有人警告我如果有賊知到你係金甲,但入屋後花上九牛二虎之力打開一個夾萬,最後發覺冇金,可能佢一怒之下會放火燒屋....雖然我都知真金不怕紅爐火,但係畀人燒左間屋始終不如一早就話畀全世界聽,我D金全部響銀行,夠薑就揸槍走去搶!吾好黎我屋企。
另外,我有時都會懷疑買夾萬果D公司裡面會吾會有內鬼,一者最清楚你有幾多個夾萬同埋裝左響邊係佢地 (如果你連夾萬都自已運,自已裝就除外)。二者,佢地做果行,實識D開鎖佬。吾洗自已出手架,畀你個地址同夾萬型號一D專業人仕就得,自已仲吾會上身添。

Larry Milano's Den 說...

回 Honson 兄:
其實係可以分別藏響八本既四十二章經內,應該冇乜人會知。

honson 說...

八本四十二章經分別放係八間唔同地方的保險箱到,^_^

暫時我都係放銀行保管箱!過多幾年睇睇有幾世界有幾亂,到時先再作打算!

honson 說...

http://honsonyip.blogspot.com/2011/10/four-reasons-to-store-your-gold.html?m=0

之前post過外國人都話香港安全,運的金放係香港。

Lisa 說...

都係銀行方便 D, 等銀行就來出事先來打算吧 !

Larry Milano's Den 說...

回 Honson 兄:

http://honsonyip.blogspot.com/2011/10/four-reasons-to-store-your-gold.html?m=0

我都有睇過 E 段野,不過果兩間野就聽都未聽過,吾知係乜水。既然吾清楚,比較起黎都係好似銀行穩陣 D。

honson 說...

馬兄,
我只是想帶出..香港銀行制度在外國人眼中...是比較穩陣...