2012年1月13日星期五

王冠一....歐洲退休制度=計時炸彈?





11 則留言:

Larry Milano's Den 說...

其實除非突然有戰爭或者大瘟疫,一個國家既長遠人口變化係完全可以好準確咁估計到。退休金夠吾夠,十年廿年前就應該知到,冇話果時吾知,到E+先知。問題係廿三十年前既歐洲政客抱住事不關己,己不勞心既心態,得過且過。將問題推到今日,才成現在尾大不掉之局。其實E個問題亦吾單單存在於歐洲,與美國同日本比較,歐洲亦只係五十步與一百步既分別。王 sir 曾經有一次響節目度講,有可能有一日歐、美、日等所謂第一世界一齊違約,到時所有買買埋埋咁多歐美國債既國家真係吾知可以點算。

honson 說...

早前5,6年前,移民加國的朋友亦都講出晚年生活問題,
E+加國政府有能力提供給他父母的老人保障,
但因出生率唔夠,沒有生力軍加入交稅行列,
所以當佢老左,問題就係,到時政府已經無能為力啦..

Gordon 說...

唉,我地的MPF咪一樣,依家供果D,其實用左來支持个龐氏騙局,等政府有錢俾现在退休的人,到我可以攞果時都三十年後,人口老化晒嘞,揾笨揾笨,:(

honson 說...

講得岩中晒..._龐氏騙局

Larry Milano's Den 說...

其實有吾少退休金基金都係買重美國債券,到美國TB爆煲,大家下半世都吾知點算!

Gordon 說...

馬兄,
下半世點過呢个問題,我非常深度思考過,諗到以下三个策略:
第一:練技擊性气功中国功夫(內家拳),練到有功夫後,七十歲時身手仲可以好靈活的,又唔會有“三高”問題;
第二:培养與妻儿子女的良好关系,養兒防老的效果,在將來人口老化或有嚴重天災人禍問題時,有很多問題是錢解决不到,只有親人才能幫忙的;
第三:梗係盡量揸多d實金銀啦,哈哈。

Larry Milano's Den 說...
此留言已被作者移除。
Larry Milano's Den 說...

Gordon 兄,
第一個方法係咪即係等到老左冇飯開都可以當街賣藝,有一技徬身呀?
第二個方法我就有D保留。一者,養多幾個細路,咪即係花多D錢,到老左咪即係少左錢徬身。E+都仲話買到實金實銀,養多幾條化骨龍,只怕到時你見到實金實銀都冇錢買!另外,E+我地生果D都係港童,吾好話照顧你,連佢自已都未照顧到自已。怕就係怕你生多幾件,老左果陣要照顧多幾件,到時真係臨老吾過得世。我有個同事就係有個仔,廿幾歲就同老竇講:老竇,我下年想結婚,不過冇錢出首期,可吾可以科D畀我呀?
其實E個問題,我已經同老婆傾過,我地既結論就係吾駛儲錢啦。到退休果時,高D保費都買份保險,然之後就一齊去爬山、潛水、跳降落傘。瓜左就一了百了,吾駛煩。如果只係一個瓜,另一個既問題都會自動解決。哈哈,真係吾駛憂呀。
:) :) :)

honson 說...

其實人唔洗咁長命,洗曬的錢,跟住瓜得。

馬兄最後那一點。保險行業有精算師坐陣,唔會死錯人呀!

Gordon 說...

馬兄,Honson兄,
就算只能多活一天,人也希望健康地度過吧,練功夫對此大有幫助。
另外,即使是国际級的保险公司也差点在08年的金融海嘯中倒下,明白金銀真正價值,貨币糸統快將崩溃的你和我,不会依靠人壽保险提供的保障吧?
我己為自己找到活著的意義,所以不想死,你找到了呢?

Larry Milano's Den 說...

回 Gordon 兄,
其實小弟也是非常重視健康,一有空便行山及做運動。不時也會進食一些補健食品。老實說,即使有金有銀,若沒有健康,一切也是徒然。人始終不能拿金銀換生命。