2012年1月4日星期三

白銀今年跑贏油金

 http://orientaldaily.on.cc

首先,回顧過去風風雨雨的二○一一年,無論是股市、匯市,抑或商品市場,原來是雷聲大、雨點小,結果總是教人失望或虧損的居多。
金價曾經被多家大行及專家吹捧得天上有地下無,謂甚麼避險需求,替代貨幣角色抬頭,會升上2,500甚或3,000美元水平;確實 歐債美債,阿拉伯之春,及以色列與伊朗等地緣亂局頻生,美國歷史上首次遭剝奪了三條A最佳評級,又有俄羅斯及南韓較大手購入黃金加入外匯儲備。可是金價自 去年九月份起,總是跌得急而升得少,結果去年升幅不足一成,相信賠在金市的投資者,會較股市輸得不明不白。

現今不再是抱着黃金走難的年代,黃金更不能靠以果腹維生,也沒有如物業般有租可收,亦沒有如債券或存款有利息可取的功能,實在是價 格嚴重高於其價值的資產之最。二○一二年第一個予以投資者最大的驚喜,莫過於金價大跌!依筆者看,除了「金本位」貨幣政策復活,否則金價難有起色。金價極 可能於未來兩個月內,跌破1,300美元關口,持有長倉的當然是驚,但準備嫁娶買金器的自然是喜。

慎防美國舞弄油價

二○一二年筆者推介的是白銀,倘若不是內地去年投機太陽能電池板過度,今年歐美衰退在即,白銀價格應該可以翻一番。以全球白銀 產量需求及儲備消耗推測,未來三年之內,相信白銀價格可以創歷史新高達75美元水平!別以為銀價翻兩倍,金價便可見2,500美元或以上。在未來中長線以 環保能源及新電子科技產品盛行的年代,白銀需求增長將大大超越黃金,黃金兌白銀比率,將由現時五十多倍,回落至三十倍或更低水平。

其次是國際石油價格,將繼續高走而難以回落。去年北非中東亂局,令倫敦布蘭特期油整年高於紐約期油,但真正原因,實在是全球原油需求基準,其實大都與布蘭特相關。相反,紐約期油只是美國人的玩意而已。不信的話,閣下大可訪問中國三大石油企業老總。
加上,美國畸形的單向輸油管現象,已於上季扭轉,紐約油價本年將追番布蘭特。但最關鍵之處,在於美國的氣油價格乃全球最便宜,美國會人為舞高油價,令歐亞受害多於其本土,以減輕其衰退禍害。小心華府下毒手,乃本年需注意之首!

廣發期貨副總經理丁世民(作者為註冊持牌人士)

PS:
黃金 1920/白銀 49,金銀比先係39

筆者預期金銀比回到30幾...如銀價3年見US$75,

金價一定飛升...但作者講到"別以為銀價翻兩倍,金價便可見2,500美元或以上。"

作者意思係 金價只能去到2500咁上下,銀價75,

咁個金銀比,就會去到30幾啦,

有無咁著數呀...

11 則留言:

Charen 說...

分析員見成交量縮少, 開始驚無人炒期貨和股票, 金甲蟲越多, 越會對佢地個飯碗構成威脅

Charen 說...

所以最後所有財演都會一致唱淡金價

honson 說...

唱還唱.....唔係幾條友可以唱得佢淡..
呢到係香港..買金的人少得可憐...

Lisa 說...

金銀 go go go !!!

honson 說...

@LIsa
睇下呢轉去唔去得反1620樓上^_^

kidthief 說...

I guess I wish/expect GSR to be in the 30s

Master NLP 說...

honson, E+連Jim Rogers 都開始唱淡黃金(今日信報).

不過我以前睇丁世民講,黃金跌佢就買,升了就放(睇黎佢係炒短線),佢話可以走幾轉,如果佢唔唱淡,佢邊度有機會入貨?

honson 說...

@nlpsonica
Jim Roger佢係講金有機會去1200..但佢老人家亦都講左,佢手上的黃金唔會賣...
當金去1200.佢只會大量咁買入...
去唔去到1200我就唔知..如歐羅真係有機會去到1.2
咁唔多唔少都有的影響....到時先知啦..

TAXI-DRIVER 說...

佢成日上 cable TV 的 :-
1.早兩個月, 佢話金會跌, 如果要升除非打扙 or "巴so" 3比 d 銀行用金.
2. 早兩星期, 佢話白銀泥緊幾年會升, 因為d 倉無貨. 重話今年白銀會升得勁過石油, 佢估 oil 會升穿 US$120
3. 早兩日, cable TV 話佢係 2011 最好的分析員...
ps.. 我成日睇 CABLE 的.... :)

Larry Milano's Den 說...

基本上 占籮著 都係睇好黃金,只不過佢老人家覺得隻金牛連升十年,吾多正常,黎翻過有深度既回調先合乎常理。信報既講法好容易使人誤會,覺得占生睇淡黃金。

Larry Milano's Den 說...

歐洲話禁伊朗油入口,吾知伊朗會吾會天日響門口放下煙花。D金可能再會上高D。