2012年6月6日星期三

心思思,有件事....

今朝訓醒,心緒不寧,覺得點都要買下野,多少都好
出去行一轉BOC,點知真係有料到....
 
 

14 則留言:

TAXI-DRIVER 說...

O...MAN..Wonderful...YOU ARE SO LUCKY... :)

Xperialau 說...

good luck

Unknown 說...

honson,你好,
我上星期五都有去Boc買Maple,去前有打去問有冇長城銀,個男仔話依家收到都唔會再賣,無得留order!我明天打去小佢.咁都有.
或者係咪我要點做先可以買到長城呢? thx

Unknown 說...

咁都得?

Unknown 說...

係呀kephi,我有爬過文都知長城唔係成日有,咁我最多咪等,都唔好點我,我都係想少D成本..唉!

honson 說...

長城係要有客人放返比BOC ,佢地先有貨賣,
至於收到都唔賣,我就真係冇聽聞過

講真要撞下運氣,你小佢都冇用,

我只是去窗口問問有冇,不會打電話,力不到,不為財
就係咁簡單

Unknown 說...

honson,都明白的,咁當我同長城無緣啦!佢5:00收,我都無可能日日去上環問.
謝謝

Unknown 說...

honson,忘了向你謝謝每天的資料,很有用!Thanks a lot

honson 說...

Gbrcheng cheng兄

客氣...啦

honson 說...

Gbrcheng cheng兄

記得168c兄講過...金銀係要講緣份

匿名 說...

wah, so lucky, happy for you!...did you buy them all? or any more bars left for us? hehe

which branch? i'll see if i can try my luck tmr!

nuinui

honson 說...

回 nuinui

得5條..咁未要晒佢,

匿名 說...

@honson,得5條都俾你"feel"到,佢地整定跟你返屋企
nuinui

匿名 說...

我7號晨咁早去問都無~~~恭喜你啊。。。
san