2012年7月3日星期二

今日入貨..由少少做起

今次是幫家人入

1/4楓葉金幣是幫外甥買...一個20剛出頭的年青人,我同佢講,有閒錢就買少少金銀啦....


而家姐就話得一萬蚊預算,...叫我幫佢分配...所以就半兩金粒再加10oz銀條..





10 則留言:

Yan 說...

Kitco 既10 oz 係鏡面
仲要係9999
唔洗再要RCM啲劣幣
正!

依個舅父仲正!
咁為後輩安排.

honson 說...

Yan兄,
我這外甥已出來工作3年,有時同佢傾計,都肯聴下兩句。

Chic Wong 說...

好舅!

Go Silver 說...

有個咁好又叻的長輩真好~

猛虎勇士 說...

未算最好, 俾埋錢就真係最好既舅父!!!

honson 說...

虎兄,我重未講完,其實我這外甥是三胞胎,所以我不能打破慣例。哈哈

Good Luck 說...

三胞胎......@.@

TAXI-DRIVER 說...

温馨提示 : I also have those 10 onz Kitco bar. 就算你無開封都好大機會有小小"花", ( 因為個鏡面 finishing 太正, 個封又唔係 shrin pack. 有空間) , 如果你搬得幾次,又成日攞泥睇下, 擺下呢度又放下果度, 就好易"花" ) ...... :)

honson 說...

Taxi兄,收到提示,Kitco bar 將來都是打算放比金銀回收商。

猛虎勇士 說...

其實利昌亦不算好平,有時其他bar可能平過佢十多二十添.
不過bar將來都是打算放比金銀回收商,所以款色都冇乜所謂,但靚仔一安可能各留一條做裝飾.