2011年8月5日星期五

倫敦收市...金價立即調頭回落

7 則留言:

satan_wong 說...

呵呵~~
恭喜你做左條金銀小甲蟲~~

satan_wong 說...

你對金銀回調有咩睇法??

honson 說...

有升有跌先好,長遠來說是好的,回到1600附近就最理想,

Larry Milano's Den 說...

個市真係吾識睇,原本以為過左8月2號會回調,放左D貨,想黎一個海底撈月,點知........

satan_wong 說...

我就5夠膽放..只係斷吸納..因為驚買5番..
如果個價回到差5多就買..
目標數量:
白銀:375兩(現有110.5兩)
黃金:10兩(現有2兩)

Gordon 說...

多巧合呀,銀價由12/7在~$34開始升(insider開始賺第一轉),2/8美國宣布債務順利推升債務上限,但金銀無跌,反而有股小升浪,金創新高(insider賺第二轉),到5/8的~$41.5,然後就加白銀孖展保證金,推低金銀價(insider賺第四轉),然後個股市又剛剛好"突然"對歐債危機擔心,大力沽售(insider賺第四轉),由於將金銀個價係頂峰撳低左,應該成功擋到有部份驚個金銀個價會再跌的人,將由股票市場的錢轉去買美債,因為歐債又"汲汲可危",日、澳元央行又話會干預個匯市,揸現金又會被通漲食左購買力。

成個劇本話你知,除了美債(e.g. ibond),好似依家無乜野投資係安全,只有美債唔會跌,仲有息收。

honson 說...

Gorden 兄,
世事多巧合,全世界都諗,美債講掂,股票,期權揸定嗮貨,黃金就沽
大戶就同你反轉玩,殺雙邊!最終回歸美元。